WSPÓŁPRACA
Jak należy rozpocząć współpracę?
Wystarczy rejestracja na platformie aby uzyskać dostęp do naszej strony na której znajdują się pliki do integracji, (mamy także opcję integracji poprzez API). Współpracujemy z platformami Sky-shop, Baselinker oraz Redcart. Udostępniamy swoje opisy i zdjęcia do aukcji. 

Czy trzeba podpisać z Państwem jakąś umowę? 
Nie, wystarczy sama rejestracja na naszej stronie: https://toystore.com.pl/Rejestracja

INTEGRACJE
Czy udostępniacie Państwo link do integracji stanów magazynowych?
Tak udostępniamy wszystkie pliki zdjęcia oraz opisy. Wszystko po rejestracji na naszej stronie https://www.toystore.com.pl

PRODUKTY
Jak często są aktualizowane stany magazynowe? 
Stany są aktualizowane na bieżąco, wraz z każdy zamówieniem klienta.

Czy możecie dołączyć do przesyłek moje materiały reklamowe?
Nie, nie dołączamy żadnych materiałów reklamowych.

Czy można zarezerwować produkty w hurtowni dropshippingowej?
Nie rezerwujemy towarów.

WYSYŁKA
Jaka jest minimalna kwota zamówienia?
Nie mamy minimum logistycznego. Wysyłamy każde zamówienie, nawet jednego produktu. Darmowa wysyłka przysługuje przy zamówieniu powyżej 1000 zł.

Czy wysyłacie Państwo zamówienia bezpośrednio do klientów, jeśli tak, to czy na etykietach dostarczonych przez partnerów, czy na swoich?
Tak wysyłamy, jest to usługa dropshippingowa. Dodatkowo odpłatna w kwocie 3 zł netto. Jeśli chodzi o etykiety możemy na swoich jak i na klientów.

Obsługujecie wysyłki pobraniowe?
Obsługujemy wysyłki pobraniowe wyłącznie z własną etykietą (klienta).

Jaki jest koszt dostawy w modelu dropshipping?
Koszt pakowania przesyłki to 3 zł netto. W przypadku własnej etykiety to jedyny koszt, który Pan dodatkowo poniesie. Jeżeli skorzysta Pan z naszych przewoźników dochodzą jeszcze koszta transportu. Kurier DPD - 12 zł netto, paczkomaty InPost - 9,5 zł netto.

Przez jakie firmy kurierskie wysyłają Państwo produkty? Czy są u was inne formy dostawy jak np. paczkomaty?
Paczkomaty InPost oraz kurier DPD. Z własną etykietą może Pan również korzystać z mini kuriera InPost.

Czy wysyłacie towar za granice? Jeśli tak to jaki jest koszt przesyłki?
Tak, wysyłamy. Koszt uzależniony jest od kraju do jakiego miałaby trafić przesyłka.

Czy można przesłać własne etykiety zbiorczo, opisane numerami zamówień?
Przy składaniu zamówienia od razu jest opcja dołączenia własnej etykiety.

Jeśli Państwo wysyłają przesyłki pobraniowe to jak są rozliczane i w jakim czasie?
Jako, że wysyłki pobraniowe realizujemy wyłącznie z dostarczoną etykietą własną, ich rozliczenie jest po Pańskiej stronie i zależy od umowy z dostawcą.

W jaki sposób obsługiwane są u was przesyłki Allegro Smart?
Jeżeli dostarczy Pan własną etykietę z Allegro Smart InPost, bez problemu przesyłkę zabierze nasz kurier i nie pobierzemy za to dodatkowej opłaty.

Jaki jest przewidywany czas wysyłki towaru od momentu złożenia zamówienia?
Wszystkie zamówienia złożone do godziny 13 wychodzą tego samego dnia, a złożone po 13 dnia następnego. W przypadku kuriera DPD zamówienia wyślemy jeszcze tego samego dnia, jeśli zostaną złożone przed godziną 14.

Czy posiadacie automatyzację sprzedaży bezpośrednio z allegro? Przez automatyzację rozumiem pobieranie i realizację zamówień bezpośrednio z serwisu allegro.pl?
Nie, nie ma takiej integracji z allegro, wymagane jest samodzielne złożenie zamówienia przez naszą stronę.

ZWROTY I REKLAMACJE
Czy podczas reklamacji towaru ponosicie koszt wysyłki, który ponosi klient wysyłając paczkę do Państwa, oraz czy wyślecie ja również powrotnie na wasz koszt? 
Jeśli klient wysyła do nas reklamowany towar to on sam ponosi koszt wysyłki, a powrotnie wysyłamy nowy towar na nasz koszt.

Jak wyglądają warunki zwrotów i reklamacji?
Zwroty przyjmujemy wyłącznie jeśli produkt jest nienaruszony, oraz nierozpakowany, w terminie do 14 dni od otrzymania produktu.. Jest to nasza indywidualna inicjatywa wobec klientów, bowiem nie znamy innej hurtowni, która również rozpatrywała by w ten sposób możliwość zwrotu towaru.
Reklamacje składamy poprzez naszą stronę www. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 24h po otrzymaniu reklamowanego produktu. Czas reklamacji to 12 miesięcy.

PŁATNOŚCI
Czy będę mógł liczyć na kredyt kupiecki (odroczenie płatności za towary)?
Jeśli współpraca będzie układała się pomyślnie i faktury będą opłacane w terminie to jak najbardziej.

Czy obsługujecie Państwo szybkie płatności?
Aktualnie obsługujemy jedynie przelew tradycyjny.

RABATY
Czy są jakieś progi rabatowe, jeśli tak to czy uzależnione jest to od ilości sprzedaży? 
Każdy nowy klient dostaje rabaty przypisane do danego producenta. Czy i kiedy rabat zostanie zwiększony to kwestia indywidualna, zależna od ilości składanych zamówień oraz miesięcznych obrotów.

FAKTUROWANIE
Jak są wystawiane dokumenty? Czy 1 zamówienie = 1 FV czy zbiorczo?
Dropshipping - zbiorczo z wysłanych danego dnia paczek. Jeżeli składa Pan zamówienie do własnego magazynu to 1 faktura na zamówienie.

Czy jest możliwość uiszczenia nadpłaty w waszym sklepie (np. portfel finansowy) tak aby nie płacić każdorazowo pojedynczego zakupu, tylko w celu przyśpieszenia realizacji zamówienia opłata byłaby pobierana z tych środków, które będą już zaksięgowane na waszej platformie?
Nie posiadamy takiej opcji ponieważ wystawiamy faktury zbiorczę pod koniec każdego dnia, czyli jeżeli ma Pan 5 zamówień jednego dnia to nie płaci Pan oddzielnie za każde zamówienie tylko za fakturę, którą wystawimy za te 5 zamówień. W momencie kiedy wpada od Pana zamówienie nie czekamy na potwierdzenie przelewu tylko zamówienie jest pakowane i wysyłane.

Bardzo mi zależy na jak najszybszym przejściu na faktury z terminem płatności. Opłacam je tego samego dnia, w którym są wystawione. Natomiast opłacanie zamówień przed jest po prostu czasochłonne. Stąd pytanie jak u Państwa wygląda sprawa płatności odroczonych?
Nie jest wymagane opłacenia przesyłki od razu. Nie czekamy na potwierdzenie przelewu tylko po złożeniu przez Pana zamówienia od razu pakujemy i wysyłamy paczkę. Pod koniec dnia wystawiamy FV zbiorczą jeżeli było kilka zamówień, FV z terminem 2 dniowym. Jeżeli będzie dużo zamówień przechodzimy na system tygodniowy czyli wszystkie zamówienia z całego tygodnia sumujemy i wystawiamy FV w piątek z terminem do poniedziałku.
by SolEx B2B