NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

PRODUKTY

Jak często są aktualizowane stany magazynowe? 
Stany są aktualizowane na bieżąco, wraz z każdym zamówieniem klienta.

Czy możecie dołączyć do przesyłek moje materiały reklamowe?
Nie, nie dołączamy żadnych materiałów reklamowych.

Czy można zarezerwować produkty?
Nie rezerwujemy towarów.


RABATY

Czy są jakieś progi rabatowe w Waszej hurtowni?
Od czego uzależniona jest wysokość rabatu? 
Każdy nowy klient dostaje rabaty przypisane do danego producenta. Czy i kiedy rabat zostanie zwiększony to kwestia indywidualna, zależna od ilości składanych zamówień oraz miesięcznych obrotów.


WYSYŁKA

Jaka jest minimalna kwota zamówienia?
Nie mamy minimum logistycznego. Wysyłamy każde zamówienie, nawet jednego produktu. Darmowa wysyłka przysługuje przy zamówieniu powyżej 1000 zł.

Czy wysyłacie Państwo zamówienia bezpośrednio do klientów?
Jeśli tak, to czy można przesłać własną etykietę?
Tak, wysyłamy – poza sprzedażą hurtową działamy również wmodelu sprzedaży dropshipping. Usługa jest dodatkowo odpłatna w kwocie 3 zł netto za każde zamówienie. Jeśli chodzi o etykiety możemy wysłać paczkę na własnej etykiecie, jak również na etykiecieprzysłanej przez klienta.

Czy Wasza firma obsługuje przesyłki pobraniowe?
Obsługujemy wysyłki pobraniowe wyłącznie z etykietą przesłaną przez klienta.

Jaki jest koszt dostawy w modelu dropshipping?
Koszt pakowania przesyłki to 3 zł netto za zamówienie. Do tego należy doliczyć koszt transportu, bądź przesłać własną etykietę.

Jakie są koszty transportu korzystając z Waszych przewoźników?
Kurier DPD - 12 zł netto, paczkomatyInPost - 9,5 zł netto.

Przez jakie firmy kurierskie wysyłają Państwo produkty? Czy są u was inne formy dostawy jak np. paczkomaty?
Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich InPost oraz DPD. Korzystając z własnej etykietymożna korzystać z dowolnej firmy kurierskiej (należy zamówić podjazd pod naszą firmę).

Czy wysyłacie towar za granice? Jeśli tak to jaki jest koszt przesyłki?
Tak, wysyłamy. Koszt jest uzależniony od kraju, do którego miałaby trafić przesyłka.

Czy można przesłać własne etykiety zbiorczo, opisane numerami zamówień?
Nie można. Przy składaniu zamówienia od razu jest opcja dołączenia własnej etykiety.Ewentualnie należy przysłać etykietę na adres dropshipping@toystore.com.pl.

Jeśli Państwo wysyłają przesyłki pobraniowe to jak są rozliczane i w jakim czasie?
Wysyłkipobraniowe realizujemy wyłącznie z dostarczoną etykietą odklienta. Ich rozliczenie jest po stronie klienta.

W jaki sposób obsługiwane są u was przesyłki Allegro Smart?
Procedura obsługi jest identyczna, jak przy zamówieniu z przesłaniem własnej etykiety.

Jaki jest przewidywany czas wysyłki towaru od momentu złożenia zamówienia? 
Wszystkie zamówienia złożone do godziny 14:00 wychodzą od nas tego samego dnia. Wyjątkiem są zamówienia, które zawierają towar na zamówienie.


INTEGRACJE

Czy udostępniacie Państwo link do integracji stanów magazynowych?
Tak, po rejestracji na naszej stronie udostępniamy pliki z naszą bazą danych gotowe do integracji ze sklepami internetowymi. Plik w formacie CSV, EPP, bądź XML, a także klucz API znajdziesz w linku poniżej. Każdy klient otrzymuje indywidualny plik.
https://toystore.com.pl/pl/integracja
Udostępniamy m.in. wszystkie zdjęcia, stany magazynowe, opisy oraz wiele więcej. 

Czy posiadacie automatyzację sprzedaży bezpośrednio z allegro?
Nie, wymagane jest samodzielne złożenie zamówienia przez naszą stronę.



ZWROTY I REKLAMACJE

Czy podczas reklamacji towaru ponosicie koszty wysyłki?
Klient ponosi koszt wysyłki w jedną stronę, a my wysyłamy nowy towar na nasz koszt.

Jak wyglądają warunki reklamacji?
Reklamacje składamy poprzez naszą stronę. Link do formularza reklamacyjnego:
https://toystore.com.pl/pl/reklamacja
Reklamacje są rozpatrywane do 48h od otrzymania reklamowanego produktu. Czas na składanie reklamacji to 12 miesięcy.

Czy Wasza hurtownia przyjmuje zwroty towaru?
Niestety, nie przyjmujemy zwrotów.

PŁATNOŚCI

Czy mogę  liczyć na kredyt kupiecki (odroczenie płatności za towary)?
Jeśli współpraca będzie układała się pomyślnie i faktury będą opłacane w terminie to jak najbardziej.

Czy obsługujecie Państwo szybkie płatności?
Aktualnie obsługujemy jedynie przelew tradycyjny.



WSPÓŁPRACA

Jak należy rozpocząć współpracę?
Wystarczy rejestracja na naszej platformie aby uzyskać pełny dostęp do naszej strony.

Z jakimi platformami sprzedażowymi współpracujecie?
Współpracujemy z platformami Sky-shop, Baselinker oraz Redcart.

Czy trzeba podpisać z Państwem jakąś umowę? 
Nie, wystarczy zarejestrować się na naszej stronie i możemy rozpoczynać współpracę: https://toystore.com.pl/pl/rejestracja



FAKTUROWANIE

Jak są wystawiane dokumenty? Czy 1 zamówienie = 1 FV czy zbiorczo?
Dropshipping– 1faktura zbiorcza ze wszystkich wysłanych paczek danego dnia. 
Zamówienie hurtowe - 1 faktura na zamówienie.

Czy jest możliwość uiszczenia nadpłaty w waszej hurtowni (np. portfel finansowy)?
Tak, aby nie płacić za każdą fakturę, tylko w celu przyśpieszenia realizacji zamówienia opłata byłaby pobierana z tych środków, które będą już zaksięgowane na waszym koncie?
Nie posiadamy takiej opcji, ale wystawiamy faktury zbiorcze pod koniec każdego dnia.Zamówienie jest realizowane przed opłatą faktury.

Chciałbym przejść na faktury z terminem płatności. Stąd pytanie jak u Państwa wygląda sprawa płatności odroczonych?
Około 15:00 wystawiamy fakturę z terminem 2 dniowym. Jeżeli będzie dużo zamówień przechodzimy na system tygodniowy czyli wszystkie zamówienia z całego tygodnia sumujemy i wystawiamy fakturę w piątek z terminem do poniedziałku.


by SolEx B2B