Regulamin hurtowni erotycznej TOYSTORE

  1. Administratorem danych osobowych osób korzystających ze strony hurtowni internetowej toystore.com.pl jest firma:

    TOYSTORE SP. Z O.O.
    Techniczna 4
    20-151 Lublin
    NIP: 7123304847
    REGON: 363309911
    KRS: 0000593702
    EORII: PL712330484700000
    Nr rejestrowy: 000005934

Administrator gromadzi i przetwarza dane osobowe zgodnie z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  1. Rejestracji na stronie www.toystore.com.pl mogą dokonywać wyłącznie przedsiębiorcy, tzn. firmy i osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, które zamierzają zapoznać się z ofertą administratora w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą.

Zalogowanie się na stronie www.toystore.com.pl, a także prowadzenie procesu zamówienia wymaga rejestracji. ToyStore prowadzi sprzedaż hurtową oraz usługę dropshippingu dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą.

  1. Rejestracja na stronie toystore.com.pl oznacza jednocześnie zaakceptowanie niniejszego regulaminu.

  1. Wszystkie oferowane produkty są nowe, wolne od wad prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek Polski.

  1. Po zalogowaniu klient ma dostęp do następujących funkcjonalności sklepu:

    • podgląd aktualnych cen netto oraz brutto

    • cen produktów przed oraz po rabacie

    • stawka VAT 

    • stan magazynowy / dostępności towarów 

    • dostęp do materiałów marketingowych - zdjęcia, opisy, specyfikacje produktów,

    • dostęp do plików integracyjnych - CSV, XML, API

  1. Zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę, po uprzednim zalogowaniu się na konto.

  1. Wyrażamy zgodę na wykorzystywanie zdjęć oraz opisów oferowanych produktów na wskazanych przez klienta stronach internetowych.

  1. Płatności

    • Dostępne formy płatności:

      • Przedpłata - odpowiednia kwota przelewana jest na konto ToyStore  przed wysyłką. Przelew należy wykonać po otrzymaniu od nas faktury. Wysyłka następuje po zaksięgowaniu wpłaty od Klienta lub przesłaniu potwierdzenia przelewu e-mailem na biuro@toystore.com.pl

      • Gotówka za pobraniem - odpowiednia kwota pobierana jest przez kuriera w momencie dostarczania przesyłki pod wskazany adres (opcja dostępna tylko na terenie Polski).

    • Termin płatności - opcja dostępna dla stałych klientów.

    • Konto bankowe ING Bank Śląski:

      • numer rachunku: 11 1050 1953 1000 0090 8063 5379

  1. Dostawa

Wysyłka towaru dostępnego w magazynie następuje zwykle w tym samym lub następnym dniu roboczym od złożenia zamówienia. Towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

Przy zamówieniu powyżej 1000,00 PLN  netto - wysyłka gratis.

    • Wysyłka na terenie Polski:
      Standardowa przesyłka: 12,00 PLN netto
      Pobranie: 15,00 PLN netto

    • Wysyłka poza granice Polski:
      Koszt wysyłki paczek za granicę zależy od kraju dostawy, wagi oraz liczby paczek i jest obliczany indywidualnie dla każdego Klienta

  1. Dropshipping

Zanim zaczną Państwo korzystać z oferty dropshipping w naszej hurtowni należy odbyć proces rejestracji firmy na stronie naszej hurtowni internetowej. Po rejestracji otrzymają Państwo dostęp do stanu magazynowego oraz cen towarów, które są dostępne w naszym serwisie, jak również w plikach: XML/CSV. 

Podczas rejestracji firmy należy podać podstawowe informacje, jak: 

    • dane teleadresowe

    • e-mail

    • NIP

Szczegółowe informacje na temat usługi dropshippingu znajdziesz na stronie dropshipping.

  1. Zamówienia

Główna lista z produktami zawiera takie dane jak:

    • nazwa produktu,

    • zdjęcie, 

    • symbol, 

    • symbol u dostawcy, 

    • EAN (kod kreskowy), 

    • cena netto (przed i po rabacie),

    • cena brutto (przed i po rabacie),

    • stan magazynowy: 

      • MAG1: ilość dostępnych sztuk / BRAK

      • MAG2 (na zamówienie): DOSTĘPNY / BRAK

Po uruchomieniu zakładki z danym produktem otrzymywane są pozostałe informacje, takie jak: wszystkie dostępne zdjęcia, opis produktu oraz specyfikacja.

Przy wybranym produkcie należy wpisać żądaną ilość i dodać do wirtualnego koszyka. Po skompletowaniu zamówienia, przechodzimy do koszyka. Jeżeli zamówienie jest kompletne i nie wymaga korekty należy wybrać sposób płatności, dostawy oraz adres do wysyłki.

Instrukcję usługi dropshippingu znajdziesz na stronie dropshipping.


Oznaczenia magazynów:

    • MAG1 - towar na naszym magazynie

    • MAG2 - towar na zamówienie

Oznaczenia stanów magazynowych:

    • Ilość sztuk - ilość dostępnych sztuk na magazynie (oznaczenie >10 informuje od dostępności towaru w ilości powyżej 10 sztuk)

    • BRAK - produkt niedostępny na magazynie

    • DOSTĘPNY - produkt dostępny na zamówienie (dostarczamy w terminie od 5 do 7 dni roboczych).

  1. Reklamacje

Przy sprzedaży między przedsiębiorcami towar może być reklamowany w ramach gwarancji. Gwarancja to dodatkowe uprawnienie uzyskiwane przez kupującego od sprzedającego lub producenta towaru w drodze dobrowolnej umowy lub oświadczenia (dokument gwarancyjny). Gwarancja obejmuje tylko wady fizyczne przedmiotu.

Kupujący, który nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach danego rodzaju, a także nie zawiadomił hurtowni niezwłocznie o dostrzeżonej wadzie, a gdy wada wyszła na jaw później, nie zawiadomił niezwłocznie po jej wykryciu, traci uprawnienia reklamacyjne.

Kupujący powinien zawiadomić o wadzie w ciągu miesiąca od jej wykrycia. Uprawnienia te wygasają po pół roku od daty wydania towaru.

Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie.

Uwzględnione reklamacje (wymienione produkty) wysyłamy z najbliższym zamówieniem, warunkiem wysyłki są opłacone wszystkie faktury po terminie.

W przypadku sprzedaży i wysyłki bezpośrednio do konsumenta na zlecenie przedsiębiorcy, na zasadach dropshippingu, ewentualne koszty i opłaty za dostarczenie reklamowanego towaru oraz odesłanie wymienionego produktu pokrywa kupujący.

WAŻNY KOMUNIKAT

Przed wysłaniem reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny, który jest dostępny po zalogowaniu, w zakładce “moje reklamacje” w profilu konta.

Wszystkie reklamacje należy wysyłać na adres magazynu:

Toystore sp. z o.o.
Techniczna 4
20-151 Lublin

  1. Zwroty

Hurtownia ToyStore nie przyjmuje zwrotów towarów poza sytuacją, gdy towar posiada wady fabryczne, które nie powstały na skutek użytkowania.


System działa na platformie SolEx B2B